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Maud Dampérat
Maud Dampérat
Univ. Lyon | COACTIS
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Title
Cited by
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Year
Vers un renforcement de la proximité des relations client
M Dampérat
Revue française de gestion 162 (3), 115-125, 2006
822006
A dialectical model of buyer‐seller relationships
M Dampérat, A Jolibert
Journal of Business & Industrial Marketing 24 (3/4), 207-217, 2009
472009
Team creativity: Creative self-efficacy, creative collective efficacy and their determinants
M Dampérat, F Jeannot, E Jongmans, A Jolibert
Recherche et applications en marketing (English edition) 31 (3), 6-25, 2016
442016
Vendre l'expérience d'un autre moi
M Dampérat, P Drago, S Larivet
Décisions marketing, 23-32, 2002
362002
Impact of website visual design on user experience and website evaluation: the sequential mediating roles of usability and pleasure
E Jongmans, F Jeannot, L Liang, M Dampérat
Journal of Marketing Management 38 (17-18), 2078-2113, 2022
212022
What is the added value of an organic label? Proposition of a model of transfer from the perspective of ingredient branding
E Jongmans, M Dampérat, F Jeannot, P Lei, A Jolibert
Journal of Marketing Management 35 (3-4), 338-363, 2019
172019
Un marketing bien trop vert
M Dampérat, C Dussart
Décisions marketing, 101-106, 2007
142007
Les approches de la relation client: évolution et nature
M Damperat
1ères Journées de Recherche en Marketing, 2005
142005
Toward a luxury restaurant renewal: Antecedents and consequences of digitalized gastronomy experiences
F Jeannot, M Dampérat, M Salvador, MEE Maalej, E Jongmans
Journal of Business Research 146, 518-539, 2022
132022
Visual design and online shopping experiences: When expertise allows consumers to refocus on website attractiveness
F Jeannot, E Jongmans, M Dampérat
Recherche et Applications en Marketing (English Edition) 37 (1), 59-81, 2022
92022
La créativité des équipes: l’efficacité créative personnelle et collective et leurs déterminants
M Dampérat, F Jeannot, E Jongmans, A Jolibert
Recherche et Applications en Marketing (French Edition) 31 (3), 7-28, 2016
82016
Modeling a cocreative process: The contributions of design and management
M Dampérat, F Jeannot, E Jongmans, A Jolibert
Recherche et Applications en Marketing (English Edition) 34 (3), 111-137, 2019
72019
Customer relationships and digital technologies: what place and role for sales representatives?
E Julienne, M Damperat, R Franck
Augmented Customer Strategy: CRM in the Digital Age, 149-166, 2019
72019
Asymétrie du pouvoir dans la négociation commerciale: étude du différentiel de pouvoir perçu et de la différenciation cognitive
C Guicherd, M Dampérat, A Jolibert
Recherche et Applications en Marketing (French Edition) 26 (1), 23-38, 2011
72011
Modélisation d’un processus de co-créativité: les apports du design et du management
M Dampérat, F Jeannot, E Jongmans, A Jolibert
Recherche et Applications en Marketing (French Edition) 34 (3), 124-153, 2019
62019
Power Assymmetry in Negociation: A Study of Perceveid Power Differential and Cognitive Differentiation
C Guicherd, M Dampérat, A Jolibert
Recherche et Applications en Marketing (English Edition) 26 (1), 23-38, 2011
62011
Design visuel et expérience d’achat en ligne: quand l’expertise permet aux consommateurs de se (re) centrer sur l’attractivité du site d’e-commerce
F Jeannot, E Jongmans, M Dampérat
Recherche et Applications en Marketing (French Edition) 37 (1), 61-86, 2022
52022
Proposition d'un modèle de satisfaction interpersonnelle de l'acheteur professionnel
M Damperat
Université Pierre Mendès France (Grenoble; 1990-2015), 2004
52004
How social media use enhances salesperson performance
R Franck, M Damperat
Journal of Business & Industrial Marketing 38 (8), 1720-1737, 2023
42023
Influence of sales force automation on salesperson performance: A study of interpersonal and intrapersonal mediators
R Franck, M Dampérat
Recherche et Applications en Marketing (English Edition) 37 (3), 59-85, 2022
32022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20